הבית » ליווי בניהול וניווט כיתה
ליווי שבועי בניהול וניווט כיתה
למחנכות ולכיתות לימוד מאתגרות
כניסה בזמן אמת לכיתות וליווי המורה
בייעוץ ליווי ויישום כלים להוראה מתקנת,
להגדלת זמן למידה ולהתמודדות
עם התנהגויות מאתגרות בכיתה
איך מתבצע הליווי
בתהליך ניווט כיתה מנתחת ההתנהגות עורכת תצפיות, בונה תוכנית התערבות ומנחה את המחנכת באופן שוטף להטמעת התוכנית בפועל,
ובמענה למקרים ובתגובות בשטח.
המודל הכולל נוכחות שבועית בשיעורים בשילוב שעת הדרכה פרטנית של המחנכת. זאת על מנת להשיג יישום מעשי של
הכלים ההתנהגותיים ולגרום לתוכנית להצליח.
מהי מטרת התוכנית?
מטרת התוכנית היא לאפשר למחנכת לרכוש מיומנויות של ניווט כיתה, אלו יאפשרו לה להגדיל את זמן הלמידה, לעודד התנהגויות חיוביות, ולמנוע או להפחית התרחשות של התנהגויות מאתגרות.
למשל הגדלת המעורבות של התלמידים בתוכן הנלמד,
הגברה של התנהגויות נאותות,
ובהרתמות התלמידים וההורים ליעדים החינוכיים
וההתנהגותיים שאנו רוצים להשיג.
בין השאר השגת יעד של 80% זמן למידה בשיעור,
שאוזכר מחקרית כתנאי לשיעור יעיל.
לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
איך הופכים כיתה מאתגרת לכיתה לומדת?
יועצות ומורות מספרות על התהליך
שאלות נפוצות
מינימום של 4 חודשי למידה
מניסיון של כמעט עשור במערכת החינוך, כדי ללוות את הצוותים לעומק ביישום התהליך וכדי להטמיע מיומנויות של ניווט כיתה וליצור אקלים חדש בכיתה באופן יציב ולאורך זמן, נדרשת התערבות באורך הזה.
המימון נעשה לרוב מתקציב ההכלה ותקציב הניהול העצמי.
לרוב נראה תוצאות או לפחות שיפור כבר תוך מספר שבועות, מאוד תלוי כמובן ביישום יעיל מצד המחנך/ת.
בהחלט. במידה וישנה התייצבות במקרה הראשוני, אפשר להעביר את המשאב לכיתה אחרת.
מנהלים ומורים ממליצים
"
"מבלי שיש למורה כלים של מסוגלות ומוגנות להיות בכיתה, זה לא שווה שום דבר... המנהל הוא זה שצריך לדאוג שהן יקבלו את הכלים הללו. בשביל זה הבאתי אתכן"
יובל, מנהל בי"ס במ.א. דרום השרון
ממליצה בחום על ענת. קיבלתי כמחנכת כיתה הרבה טיפים מעולים להתנהלות נכונה.
ענת צופה במקצועיות ורק לאחר מכן בונה תכנית עבודה מסודרת ומקצועית.
אישה מסורה לתפקידה ועושה אותו באהבה ובמקצועיות.
אנט זקין
ענת הייתה האור בחיי הכיתה שלי אחרי שכולם כבר התייאשו מהתנהגות שלהם.
בעזרת סבלנות רבה, עקשנות, חוכמה ומקצועיות
היא הצליחה לחולל שינוי שאף אחד לא ציפה לו.
קרין יגר שוחט
ענת עושה עבודה יסודית ומקצועית ומלווה את הצוות יד ביד וכך גם את הילדים איתם היא עובדת.
היא עבדה עם תלמידה שלי שהיו לה קשיי התנהגות מאוד קשים שכללו אלימות כלפי ילדים אחרים
וכלפי אנשי צוות והשינוי שהיא עשתה איתה היה פשוט מדהים.
יונית בדיאן
"ידעת לזהות מה הצרכים, לזקק את הצורך של הכיתה והמורה. היית עניינית ויעילה, דבר שהוריד מאיתנו את הלחצים בניהול המשמעת בכיתה הזו"
אמיר, מנהל בי"ס בגוש דן
"תודה לך על המקצועיות והחכמה, על הגמישות וההבנה, על שהיית לי לאשת סוד ואמון. תקופה קצרה אך מאוד משמעותית. ואת הטלפון שלך שלחתי כבר להרבה א.נשים.
מאחלת לך להמשיך לגדול ולצמוח ולממש את יכולותיך וכשרונותיך"
שרית, מנהלת בי"ס בתל אביב
הקודם
הבא
הקודם
הבא