מקום בטוח
סדנה חברתית -רגשית לתלמידים

התלמידים אצלכם סובלים מחרמות, אלימות, חרדה, קשיי הסתגלות או דחייה חברתית? בסדנה נעבוד עם קבוצת תלמידים מאתגרים במטרה לפתח ולהרחיב את המיומנויות החברתיות והאישיות שלהם, להקנות כלים להתמודדות במצבים שונים ומאתגרים תוך עבודה על ערכים וחוסן אישי, והתאמת תוכן הסדנה לקשיים הספציפיים.

תכנית 27118 "מקום בטוח"
מאושרת במאגר התוכניות של גפ"ן

משך כל מפגש

שעתיים אקדמיות

מספר המפגשים

12 מפגשים עם התלמידים

כמות משתתפים בסדנה למורים

עד 8 תלמידים

מקום בטוח
סדנה חברתית -רגשית לתלמידים

התלמידים אצלכם סובלים מחרמות, אלימות, חרדה, קשיי הסתגלות או דחייה חברתית? בסדנה נעבוד עם קבוצת תלמידים מאתגרים במטרה לפתח ולהרחיב את המיומנויות החברתיות והאישיות שלהם, להקנות כלים להתמודדות במצבים שונים ומאתגרים תוך עבודה על ערכים וחוסן אישי.

תכנית מס' 27118 "מקום בטוח"
מאושרת במאגר התוכניות גפ"ן

משך כל מפגש

שעתיים אקדמיות

מספר המפגשים

12 מפגשים עם התלמידים

כמות משתתפים בסדנה למורים

עד 8 תלמידים

מטרת סדנת מקום בטוח

התנהגות אינה מתרחשת בואקום, יש משהו שקורה לפניה ויש משהו שקורה אחריה. התפקיד שלנו, כמבוגרים, הוא להבין מהו אותו "משהו" ואיך אנחנו יכולים להשפיע עליו כדי שההתנהגות תשתנה גם כן. מבלי להמעיט ברקע, יש מקום להקנות לעבודה מרוכזת עם תלמידים המאתגרים על מנת לתת כלים להתמודדות חברתית אלטרנטיבית לזו שישנה. בסדנה נתעכב עם התלמידים על קשיים ספציפיים ונעבוד על מיומנויות וכלים לעידוד התנהגויות נאותות, חיזוק ערכים וחוסן אישי.

מבנה ותוכן מותאמים אישית לאתגרים

הסדנה תכלול תצפיות שעל בסיסם תבנה תכנית התערבות אישית מותאמת לכל תלמיד, שתועבר לצוות ולהורים בפגישה מסודרת. בנוסף ינתן מענה קבוצתי או פרטני לתלמידים, לצוות החינוכי ואף להורים כאשר ליבת הסדנה הינה סדרת מפגשים קבוצתיים עם התלמידים, שיכללו דינמיקה קבוצתית ופרטנית אשר תתן מענה רגשי, התנהגותי וחברתי, באמצעות פיתוח והרחבת המיומנויות החברתיות והאישיות של התלמידים, להתמודדות במצבים שונים ומאתגרים בחיים, תוך חיזוק ופיתוח מיומנויות של תשומת לב, ריכוז ושליטה עצמית, הקשבה ואמונה בעצמי ובכוחות הפנימיים שלי. העבודה הרגשית-חברתית נעשית באמצעות משחקים, שיח רגשי, קלפי שיח, משחקי תפקידים, עבודות יצירה שונות ועוד.

מנהלת מקצועית

אורלי פולט, מנתחת התנהגות, מטפלת EMDR, מאמנת EMBT, מנחת הורים,
מנחת קבוצות וצוותי חינוך.

לשיחת ייעוץ חינם לגבי סדנת מקום בטוח

השאירו פרטים

סגירת תפריט