תלמידי הקשב שלי
סדנה למורים המתמודדים עם
הפרעת קשב והיפראקטיביות בכיתה

הסדנה נותנת לצוות כלים יישומיים להבנה והתמודדות מיטיבה עם תלמידים
המתמודדים עם הפרעת הקשב והיפראקטיביות.

תכנית מס' 38299 "סדנה להתמודדות עם הפרעת קשב"

משך כל מפגש

שעתיים אקדמיות

מספר המפגשים

8-10 מפגשים

כמות משתתפים בסדנה למורים

עד 12 אנשי צוות

תלמידי הקשב שלי סדנה להתמודדות עם הפרעת קשב והיפראקטיביות

סדנת קשב וריכוז בבית ספר

בסדנה נעבוד עם צוות המורים במטרה לפתח ולהרחיב את המיומנויות למתן מענה לאתגרים הנובעים מתלמידים המתמודדים עם הפרעת קשב והיפראקטיביות, תוך התבססות על מקרים מהשטח. ,

תכנית מס' 38299
"סדנה להתמודדות עם הפרעת קשב"

משך כל מפגש

שעתיים אקדמיות

מספר המפגשים

8-10 מפגשים

כמות משתתפים בסדנה למורים

עד 12 אנשי צוות

מטרת סדנת קשב
והיפראקטיביות

התנהגות אינה מתרחשת בואקום, יש משהו שמתרחש לפניה ויש משהו שמתרחש לאחריה. כמבוגרים התפקיד שלנו, , הוא להבין מהו אותו "משהו" ואיך אנחנו יכולים להשפיע עליו כדי שההתנהגות תשתנה גם כן. התנהגותם של התלמיד.ה המתמודדים עם הפרעת קשב והיפראקטיביות, מושפעת בהכרח מהפרעה זו.
אנו ,המבוגרים, צריכים להתאים את הדרישות והתגובות שלנו לאותם תלמידים, על מנת לסייע להם להתמודד עם דרישות הסביבה החינוכית ככל תלמיד אחר .

מבנה ותוכן מותאמים אישית לאתגרי הצוות

הסדנה תתבסס על מפגשים עם ההנהלה והצוות והתאמה לקשיים ומקרים ספציפיים איתם הצוות מתמודד. נתחיל בהיכרות ומבוא להפרעת הקשב. בין הנושאים אשר יעלו: מהי הפרעת קשב והיפראקטיביות, מקורותיה, תסמינה, מי מאבחן הפרעת קשב? הדרכים לטיפול בה? מה התחלואה הנילווית לה? כיצד נראים מופעי ההפרעה בכיתה שלי ואיך הם באים לידי ביטוי בחיי היום יום של התלמיד שלי? ננתח תיאורי מקרים שיובאו ע"י משתתפי הסדנה, דרכם נלמד כלים פרקטיים ואסטרטגיות התנהגותיות אותם יוכלו המורים ליישם כסיוע מידי ביום יום עבור תלמידיהם .

מנהלת מקצועית

עידית לורי פופקו, מנתחת התנהגות מוסמכת, בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי עבודה. מדריכת הורים וצוותים חינוכיים בהתמחות של הפרעת קשב והיפראקטיביות. מאמנת תעסוקתית ומנחה באקדמיה.

לשיחת ייעוץ חינם לגבי סדנת קשב והיפראקטיביות

השאירו פרטים

סגירת תפריט