הבית » איך אנחנו יכולים לעזור – תוכניות ליווי לצוות ולתלמידים
ליווי והדרכה בניהול וניווט כיתה
למחנכות ולכיתות לימוד מאתגרות
תוכניות ליווי לצוות בית הספר למיטוב האקלים בכיתה,
השבחת הצוות ויצירת רווחה לתלמידים ולמורים
ליווי שבועי והנחיה בזמן אמת כיתות
תוכנית הדגל שלנו שיושמה כבר במאות כיתות
בתהליך ניווט כיתה מנתחת ההתנהגות מלווה כיתה מאתגרת. המדריכה עורכת תצפיות, בונה תוכנית התערבות ומנחה את המחנכת באופן שוטף להטמעת התוכנית בפועל, ובמענה למקרים ובתגובות בשטח. המודל כולל נוכחות שבועית של מנתחת ההתנהגות בשיעורים למשך 16 שבועות בשילוב שעת הדרכה פרטנית של המחנכת, זאת על מנת להשיג יישום מיטבי של הכלים ההתנהגותיים, להפחית התנהגויות מאתגרות, ולהשיג יעד של 80% זמן למידה בשיעור, שאוזכר מחקרית כתנאי לשיעור יעיל.
הרצאות מליאה לצוות המורים
מטרת התוכנית היא להקנות מיומנויות לשיפור האקלים בכיתה, להפחתת בעיות משמעת ולהגדלת שיתוף הפעולה של התלמידים. ההרצאות הן למשך שעתיים אקדמיות בימי המליאה של בית הספר. ההרצאות מתבססות על הקנייה בנושאים הקשורים לניהול וניווט כיתה, הוראה מונעת, למידה חברתית רגשית, אסטרטגיות התמודדות עם תלמידי קשב וריכוז ועוד. ניתן ליהנות מהרצאה בודדת או לשלב סדרת הרצאות עם בחירה מלאה של נושאי הלימוד בהתאמה לצרכי בית הספר.
התכנים מועברים בצורה מעשית תוך עידוד הצוות לשתף במקרים ובעיות בהם נתקל, ולהציע מענים למקרים אלו בהתבסס על תכני ההרצאה.
סדנאות ניהול וניווט כיתה
תצפיות בכיתה בשילוב תרגול והדרכה מעשיים לקבוצת מורים קטנה למשך 6-7 מפגשים
בסדנת ניהול וניווט כיתה אנו מקנים תוכן לקבוצת מורים קטנה באמצעות ביצוע תצפיות בכיתה, הבנת הבעיות עימם המורים מתמודדים ומתן הדרכה מעשית באמצעות סימולציות, הקנית תוכן תיאורטי והצעת מענים לאותן התנהגויות מאתגרות.
תוכנית ניתוח התנהגות פרטנית לתלמיד
מטרת התוכנית היא לשפר את ההתנהגות של תלמיד על ידי תצפיות ואיסוף נתונים, אפיון צרכים וכתיבת תוכנית התנהגות ייחודית עבורו. לאחר הצגת התוכנית, מנתחת ההתנהגות תמשיך לבקר בכיתה ולדאוג ליישום התוכנית ומתן תמיכה ומענה למורה על מנת לגרום ליישום מיטבי של התוכנית.
לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
איך הופכים כיתה מאתגרת לכיתה לומדת?
יועצות ומורות מספרות על התהליך הליווי בכיתות
מנהלים ומורים ממליצים
"
"מבלי שיש למורה כלים של מסוגלות ומוגנות להיות בכיתה, זה לא שווה שום דבר... המנהל הוא זה שצריך לדאוג שהן יקבלו את הכלים הללו. בשביל זה הבאתי אתכן"
יובל, מנהל בי"ס במ.א. דרום השרון
ממליצה בחום על ענת. קיבלתי כמחנכת כיתה הרבה טיפים מעולים להתנהלות נכונה.
ענת צופה במקצועיות ורק לאחר מכן בונה תכנית עבודה מסודרת ומקצועית.
אישה מסורה לתפקידה ועושה אותו באהבה ובמקצועיות.
אנט זקין
ענת הייתה האור בחיי הכיתה שלי אחרי שכולם כבר התייאשו מהתנהגות שלהם.
בעזרת סבלנות רבה, עקשנות, חוכמה ומקצועיות
היא הצליחה לחולל שינוי שאף אחד לא ציפה לו.
קרין יגר שוחט
ענת עושה עבודה יסודית ומקצועית ומלווה את הצוות יד ביד וכך גם את הילדים איתם היא עובדת.
היא עבדה עם תלמידה שלי שהיו לה קשיי התנהגות מאוד קשים שכללו אלימות כלפי ילדים אחרים
וכלפי אנשי צוות והשינוי שהיא עשתה איתה היה פשוט מדהים.
יונית בדיאן
"ידעת לזהות מה הצרכים, לזקק את הצורך של הכיתה והמורה. היית עניינית ויעילה, דבר שהוריד מאיתנו את הלחצים בניהול המשמעת בכיתה הזו"
אמיר, מנהל בי"ס בגוש דן
"תודה לך על המקצועיות והחכמה, על הגמישות וההבנה, על שהיית לי לאשת סוד ואמון. תקופה קצרה אך מאוד משמעותית. ואת הטלפון שלך שלחתי כבר להרבה א.נשים.
מאחלת לך להמשיך לגדול ולצמוח ולממש את יכולותיך וכשרונותיך"
שרית, מנהלת בי"ס בתל אביב
הקודם
הבא
הקודם
הבא