מפת האתר
Pages
- הפחתת בעיות משמעת – גילה דגן, יועצת בצופה שרון, מספרת על תהליך ליווי בכיתה
- הפחתת בעיות משמעת – המחנכת מאיה רפאל מספרת על תהליך ליווי בכיתה
- הפחתת בעיות משמעת – המחנכת נעמה שפירא מבית ספר בבלי מספרת על תהליך ליווי בכיתה
- הפחתת בעיות משמעת – המחנכת נועה בכר מספרת על תהליך ליווי בכיתה
- איך אנחנו יכולים לעזור – תוכניות ליווי לצוות ולתלמידים
- ליווי בניהול וניווט כיתה – דף נחיתה
- סדנת מיינדפולנס ולמידה רגשית חברתית לצוות המורים בבית הספר
- סדנת קשב וריכוז לצוות המורים בבית הספר
- סדנה חברתית רגשית לתלמידים – מקום בטוח
- סיפורי הצלחה
- דף תודה – קורס דיגיטלי גישה חינמית
- קורס דיגיטלי ניהול וניווט כיתה למורים – גישה חינם לרכזות/יועצות
- מורות משקיעות – דף נחיתה איסוף מיילים
- קורס ניהול וניווט כיתה למורים – אונליין
- תקנון קורס ניהול וניווט כיתה
- בלוג
- מפת אתר
- מדיניות פרטיות
- קורס דיגיטלי ניהול וניווט כיתה למורים
- סדנא למורים בניהול וניווט כיתה
- שירותים לבתי ספר
- ליווי בניהול וניווט כיתה
- הרצאות למורים
- צור קשר
- אודות
- דף הבית
Posts
- "בשביל מה אני ארים יד בכלל? גם ככה המורה תענה למי שהתפרץ"
- כשמורה אומרת לנו שהיא יצאה בוכה מהכיתה, היא בעצם מספרת לנו הכל.
- הקשר בין פערים פדגוגיים ובעיות משמעת בכיתה
- להיות מחנכת בשנה הראשונה מבלי ללכת לאיבוד בשלל העיצות
- איילה גל, מחנכת כיתה, בי"ס שרת בת ים
- אורן אוריאלי, מנהל בי"ס, צופה שרון אלפי מנשה
- שרי רפפורט, מנהלת בי"ס, ממ"ד שדה יעקב
- שנית מזור, מנהלת בי"ס, היובל תל אביב
- רויטל אבלס, מנהלת בי"ס, אלחריזי תל אביב
- איריס נבון, מנהלת בי"ס, מולדת באר שבע
- אלינור בן חמו, מנהלת בי"ס, שרת קריית אונו
- אמיר פרץ, מנהל בי"ס, שמיר חולון
- שרון בראונשטיין, מנהלת בי"ס, יצחק נבון, צור יצחק
- אודי קליין, מנהל בי"ס, אומנויות תל אביב
- איך אנו משלבות כלים מגישת ה ACT בהתערבות של תהליכי ניהול וניווט כיתה בכיתות
- סבטה קליסקר, מנהלת בי"ס, הרצוג אשקלון
- רעות פישר, מנהלת בי"ס, הירוק הוד השרון
- ענבל שרף, מנהלת
- איך מעלים את מספר המשתתפים בשיעורי חינוך גופני?
- כך טיפלנו בשכבה האדומה של בית הספר
- "לא האמנו שנגיע למקום הזה"
- תרגול ביצוע הוראות המורה ככלי להגברת שיתוף הפעולה של התלמידים
- איך כרטיסייה צבעונית הפחיתה שוטטות תלמידים בזמן השיעור
- כגודל הבלאגן, גודל השינוי- איך הפכה כיתה מאוד מאתגרת לכיתה לומדת בתהליך קצר ומואץ
- באת משמיים! הצלת את הכיתה והתכנית פשוט עובדת.
- הפחתת בעיות משמעת בכיתה – המעבר מכיתה מפריעה לכיתה לומדת ושקטה
- ניהול כיתה – המפתח לשינוי האקלים בכיתה
- כיצד מונעים אלימות בבית הספר?